ElSqBgEnFrDeItRuEsTr

Espa

ETOA Logo1

A+ A A-

Γενικές Ερωτήσεις

  • Εμφανίσεις: 9300

QA

Μεταβείτε απ' ευθείας σε: Τι πρέπει να κάνετε αν πέσετε θύμα κλοπής / Χρήση κινητού Τηλεφώνου στην Ε.Ε. / Προσωπικά στοιχεία προς έκδοση εισητηρίου / Πριν ταξιδέψετε / Τι ώρα πρέπει να είστε στο αεροδρόμιο πριν την αναχώρηση / Ασφάλεια ταξιδίου / Επιβεβαίωση ώρας πτήσης

Δηλώσατε την κλοπή στο τοπικό αστυνομικό τμήμα και κρατήστε το αντίγραφο της δήλωσης που θα σας χρησιμεύσει για τυχόν αποζημίωσή σας από την ασφάλειά σας. Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής του διαβατηρίου ή του δελτίου ταυτότητάς σας, πρέπει να ενημερώσετε το προξενείο ή την πρεσβεία της χώρας σας. Αυτοί θα ακυρώσουν το παλαιό ταξιδιωτικό έγγραφο και θα σας εκδώσουν καινούριο. Να ακυρώσετε αμέσως κάθε απολεσθείσα ή κλαπείσα πιστωτική κάρτα.

 

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο οπουδήποτε στην ΕΕ, αλλά βεβαιωθείτε ότι η σύνδεσή σας επιτρέπει τη διεθνή περιαγωγή. Οι τιμές ενδέχεται να είναι υψηλές, και για το λόγο αυτό συμβουλευτείτε τον δικτυακό τόπο της ΕΕ για την περιαγωγή όπου δίνονται λεπτομερή στοιχεία για τα τέλη περιαγωγής της κινητής τηλεφωνίας έτσι ώστε να επιλέξετε την πλέον συμφέρουσα λύση όταν χρησιμοποιείτε το κινητό σας τηλέφωνο στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και αναγράφουν οπωσδήποτε: Το ονοματεπώνυμο του επιβάτη, Το φύλο: άνδρας / γυναίκα, Την ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος καθώς και  τηλέφωνα επικοινωνίας.
Παρακαλούμε επιμένετε στην αναγραφή του τηλεφώνου σας διότι είναι προς το συμφέρον σας σε περίπτωση ματαίωσης δρομολογίου, λόγω ανωτέρας βίας ή τροποποίησης του.

Επιβάλλετε το ονοματεπώνυμο που δίνεται για να γίνει η κράτηση σας να είναι σύμφωνα με το έγγραφο που θα ταξιδέψετε. (Στα αγγλικά ή με λατινικούς χαρακτήρες). Σε περίπτωση που δώσετε λάθος όνομα οι οποιεσδήποτε οικονομικές επιβαρύνσεις που επιβάλλονται από τις αεροπορικές εταιρείες θα σας επιβαρύνουν. Γι’ αυτό καλό είναι να γίνεται ο σωστός έλεγχος για το πώς γράφετε το όνομα σας, στο διαβατήριο ή την ταυτότητα σας. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ενότητα με τίτλο "Πριν το ταξίδι" στην αρχική μας σελίδα, κάτω αριστερά.

Επιβάλλεται να είστε 2 ώρες πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους στο check in της αεροπορικής εταιρείας.

 Όχι αλλά αν επιθυμείται μπορείτε να την προμηθευτείτε από το γραφείο μας, ή μέσω του online booking Ασφάλισης ταξιδίου.

Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων. Εμείς, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αλλαγή στην πτήση σας. Παρόλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση που πληροφορηθείτε δυσμενή καιρικά φαινόμενα, απεργία του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας ή του αεροδρομίου κλπ, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο.